Akių pratimai: sveikesnės akys namų sąlygomis

Pagerinti regėjimą sergant hipertenzija

Ilgiau žvelgiame į kompiuterių monitorių, televizorių, išmanųjį telefoną, o akys patiria vis didesnę įtampą, pamažu blogėja regėjimo kokybė. Tačiau neskubėkime įsigyti akinių.

Regėjimą galime pagerinti patys! Apie tai kalbamės su Aušros medicinos centro gydytoja oftalmologe Doloresa Margelevičiene. Gydytoja oftalmologė Doloresa Margelevičienė. Kokie įpročiai naudingi geresniam regėjimui?

pagerinti regėjimą sergant hipertenzija ypač vyresnio amžiaus žmonių hipertenzija

Bet kuris reguliariai atliekamas veiksmas dvidešimt ar daugiau kartų tampa įpročiu. Tad ką daryti? Derėtų gerai išsimiegoti, nes po bemiegės nakties išsiplečia kraujagyslės, akys parausta, sudirgsta, ašaroja. Ryte pabudus pasiražykite, dažniau pamirksėkite.

Dirbant prie kompiuterio, kas valandą akių poilsiui būtinos pertraukėlės. Venkite nemirksėdami ilgai žiūrėti į kompiuterio, televizoriaus ekraną ar skaityti, — tada akys persitempia, mažėja regėjimo aštrumas. Nederėtų skaityti knygą, spręsti kryžiažodžių ar žiūrėti televizorių blankiai apšviestame kambaryje, nes tekstui perskaityti akims prireiks daugiau pastangų.

pagerinti regėjimą sergant hipertenzija gervuogių ir hipertenzijos

Deja, daugėja jaunų pacientų, besiskundžiančių blogu regėjimu. Akys pervargsta ilgai žiūrint į išmanaus telefono ekraną, nes atstumas per mažas, o tekstas — pernelyg smulkus.

Ypač regėjimui kenkia, kai jaunimas, maži vaikai ilgai naršo internete ar žaidžia judrius žaidimus. Vėlyvą rudenį, žiemą išeikite dažniau pasivaikščioti dieną kai šviečia pagerinti regėjimą sergant hipertenzija po parką, mišką; stebėkite gamtą natūralioje šviesoje.

Tada jūsų akys ilsisi, atsipalaiduoja.

Nuorodos kopijavimas

Beitso regos terapijos esmė? Akių raumenis stiprina fiziniai pratimai. Niujorko oftalmologas Viljamas H. Beitso pratimai akims: 1. Užsimerkite, uždenkite delnais akis ir sukiokite jų obuolius pagal laikrodžio rodyklę, po to — prieš laikrodžio rodyklę pratimo metu akių obuolių raumenys turi būti įtempti. Akis sukite lėtai, tolygiai, be trūkčiojimų. Galva tiesi, juda tik akys.

Komentuoti

Ištieskite į priekį dešinę ranką keturi pirštai suspausti į kumštį ir nykštį. Ištiestą rankos nykštį veskite maksimaliai į dešinę, tada kelkite į viršų, po to nuleiskite į apačią. Tą patį atlikite ir kairės rankos nykščiu: į kairę, į viršų, į apačią. Akimis sekite kiekvieną nykščio judesį. Kartoti 3 kartus.

Kad lengvi negalavimai netaptų sunkiais, svarbu reguliariai tikrintis sveikatą. Senėjant didėja visų ligų rizika, o kataraktapresbiopijaamžinė makulos geltonosios dėmės degeneracija dažniausiai pasireiškia tik vyresniems žmonėms.

Žvelkite priešais save į ištiestos rankos nykštį: artinkite jį prie nosies, ir vėl atitolinkite per ištiestos rankos ilgį. Kartoti 6 kartus.

Kojos pečių plotyje, rankos — ant liemens. Sukiokite galvą į dešinę, į kairę.

Titas Simaška

Kartoti 20 kartų. Tris sekundes žiūrėkite į ryškią šviesą, tada delnais uždenkite akis, kad jos pailsėtų. Kartoti 10 kartų. Išplėskite akis ir kelias sekundes nemirksėdami žiūrėkite priešais save.

  1. Kokio maisto geriau nevalgyti sergant hipertenzija
  2. Neleiskime aptemdyti gyvenimo Pabandykite užsirišti akis ir pabūti dieną ar bent valandą visiškoje tamsoje.

Kartoti 2 kartus. Galva tiesi, žiūrėkite įstrižai: įkvėpus žvelkite į viršų, į dešinįjį kampą, iškvėpus — į kairę, į apačią. Įkvėpus žvelkite į viršų, į kairįjį kampą, iškvėpus — į dešinę, į apačią.

Pranešti klaidą

Kartoti po 7 kartus. Stipriai užsimerkite ir pabūkite 3—5 sekundes. Greitai mirksėkite 15 sekundžių. Užsimerkite ir 1 minutę pirštų pagalvėlėmis sukamaisiais judesiais masažuokite akių vokus. Tada darykite 2—3 savaičių pertrauką. Ir vėl kartokite jums tinkančius pratimus pajausite, kurie labiausiai priimtini. Po to kelių savaičių pertrauka ir t. Tokiu būdu stiprėja akių raumenys, mažėja nuovargis, jautrumas šviesai, masažuojami stiklakūniai, gerėja akių mityba bei kraujotaka.

Mūsų draugai

Akių mankštos reikšmė regėjimui — neabejotina. Pratimus darykite kasdien ir regėjimas gerės, nepriklausomai nuo jūsų amžiaus. Beje, pratimus svarbu atlikti ne tik mechaniškai, bet ir tikėti, kad tai padės.

Produktai, gerinantys regėjimą.

Akių pratimai: sveikesnės akys namų sąlygomis

Daugiau vartokite graikinių riešutų, A, E ir karotino turinčių daržovių, kaip morkų, žalių žirnelių, pomidorų, pekino kopūstų, petražolių. Akims svarbus liuteinas gausu špinatuose, brokoliuosevitaminas C rūgščiuose vaisiuose, obuoliuose, mandarinuose, raugintuose kopūstuose. Akių tinklainei ir gyvybingam spindesiui reikalingas cinkas, varis, todėl valgykite spanguolių, pagerinti regėjimą sergant hipertenzija, kukurūzų.

Vartokite sėmenų aliejaus, — tai riebiųjų rūgščių omega — 3 šaltinis, suteikiantis akims drėgmę.

Ar įsitikinote, kad nesergate glaukoma?

Derėtų per dieną suvalgyti po bananą, kuriame esantis kalis saugo akis nuo išsausėjimo. Gerkite šermukšnių, erškėtuogių arbatą. Vėlyvą rudenį ir žiemą vartokite maisto papildų, kurių sudėtyje yra mėlynių uogų ekstrakto, liuteino, beta karotino, jų labai trūksta šaltuoju metu.

pagerinti regėjimą sergant hipertenzija nootropinė ir hipertenzija

Venkite cukraus, saldumynų, druskos, gyvulinių produktų, tai kenkia akių lęšiukui. Gerinkite vartojamų produktų kokybę, nes bevertis maistas didina kataraktos ir tinklainės degeneracijos tikimybę. Akių savimasažas.

Regėjimą gerina ir savimasažas. Masažuokite visus ašarojančios akys su hipertenzija kodėl ir ką daryti iš eilės po 1 minutę, ypač rankų smilių ir kojų bevardį pirštą.

Du — tris kartus per dieną 1 minutę pirštu stipriai spauskite delno centre esančią duobutę.

pagerinti regėjimą sergant hipertenzija Cialis nuo hipertenzijos