3 priežastys, kodėl graikiniai riešutai svarbūs širdžiai

Graikiniai riešutai ir širdies sveikata

Turinys

    graikiniai riešutai ir širdies sveikata dietinis cholesterolis riboja širdies sveikatą

    Graikiniai riešutai — ir grožiui, ir sveikatai 3 priežastys, kodėl graikiniai riešutai svarbūs širdžiai Visame pasaulyje širdies ligos yra dažniausia mirties priežastis1, tačiau mokslininkų teigimu, sveika mityba gali sumažinti jų riziką ir padėti stiprinti organizmą. Amerikos širdies asociacija AŠA rekomenduoja kasdien į racioną įtraukti keturias su puse ar daugiau porcijų vaisių ir daržovių, taip pat per savaitę suvalgyti dvi ar daugiau porcijų žuvies, daug ląstelienos turinčių pilno grūdo produktų bei bent keturias graikiniai riešutai ir širdies sveikata riešutų, ankštinių daržovių, sėklų per savaitę, kad sumažėtų širdies ligų rizika2.

    Pateikiame keletą priežasčių, kodėl naudinga jų įtraukti į savo mitybą.

    graikiniai riešutai ir širdies sveikata streso hipertenzija

    Daugiau nei du dešimtmečius atliekami tyrimai įrodė, kad graikiniai riešutai stiprina širdies raumenį mažindami LDL blogojo cholesterolio kiekį 9—16 proc. Šie faktoriai labiausiai lemia širdies ligų riziką. Graikiniai riešutai yra vieninteliai, turintys daug alfa linolinės rūgšties, augalinės kilmės būtinųjų omega-3 riebiųjų rūgščių, turinčių uždegimus malšinančių savybių5.

    graikiniai riešutai ir širdies sveikata hipertenzijos 3 stadijos rizika

    Tyrimai atskleidė, kad pastarosios rūgštys gali sumažinti uždegiminio žymens C-reaktyvųjį baltymą CRP aukštą cholesterolio lygį turintiems žmonėms4. Įtraukus graikinius riešutus į nuolatinę mitybą, pavyzdžiui, Viduržemio jūros dietą joje daug žuvies, daržovių, vaisių, alyvuogių aliejaus ir riešutųinfarkto rizika gali stipriai sumažėti.

    Naudingiausi riešutai žmogaus organizmui — graikiniai Peržiūrų skaičius: JAV mokslininkai skelbia, kad graikiniai riešutai yra sveikiausi ir žmogaus organizmui naudingiausi iš visų riešutų.

    Nauja studija atskleidė, kad žmonėms su didele širdies raumens ligų rizika Viduržemio jūros hipertenzija ir podagra, papildyta ypač tyru alyvuogių aliejumi ar graikiniais riešutais, mažina ligos pasireiškimo tikimybę5. Kaip įtraukti graikinius riešutus į sveiką mitybą ir sumažinti širdies ligų riziką?

    graikiniai riešutai ir širdies sveikata gervuogių ir hipertenzijos

    Naudodami riešutus patiekalams, sumažinsite sočiųjų riebalų ir cholesterolio vartojimą. Užkandžiaukite graikiniais riešutais 4—5 kartus per savaitę. Sotumui pajusti užteks vos saujos.

    graikiniai riešutai ir širdies sveikata kas yra APF ir hipertenzija

    Užbarstykite smulkintų riešutų ant salotų, daržovių, dėkite jų į padažus, užtepėles ar kitus patiekalus. Internete galite rasti daugybę patiekalų receptų. Svarbu, kad riešutai taptų sudedamąja mitybos dalimi, o ne tik retkarčiais valgomu užkandžiu.

    graikiniai riešutai ir širdies sveikata vaistų nuo hipertenzijos parinkimo metodas

    Kad riešutai išliktų visuomet švieži, laikykite juos šaldytuve ar šaldymo kameroje. Heart disease and stroke statistics update:  a report from the American Heart Association. Circulation ; e Defining and setting national goals for cardiovascular health promotion and disease reduction.

    • Juose ypač daug yra vitamino C.
    • Tačiau iš tikrųjų jie turėtų būti svarbia sveikos mitybos dalimi.
    • 9 priežastys valgyti graikinius riešutus | telelotobutas.lt

    Kris-Etherton P. Walnuts decrease risk of cardiovascular disease: a summary of efficacy and biologic mechanisms. J Nutr. Dietary alpha-linolenic acid reduces inflammatory and lipid cardiovascular risk factors in hypercholesterolemic men and women.

    J Nutr ; Primary prevention of cardiovascular disease with a Mediterranean diet. N Engl J. Produktai, susiję su šiuo straipsniu Energetinė vertė, kcal.