Bėgimas: kodėl verta ir kaip pradėti bėgioti?

Geriausias bėgimo būdas širdies sveikatai, 6 argumentai, kodėl verta bėgioti - DELFI Gyvenimas

Ieškoti Norite būti sveikos, gražios, protingos?

6 argumentai, kodėl verta bėgioti - DELFI Gyvenimas

Tai fizinė veikla, kuriai nereikia specialiai įrengtų salių ar aikštelių, specialaus pasiruošimo ar įgūdžių. Norint pradėti bėgioti reikia tik vieno — noro!

geriausias bėgimo būdas širdies sveikatai 2 hipertenzijos rizika 2 laipsnio 3 laipsnio rizika

Ir dar reikia žinoti keletą svarbių dalykų. Bėgimas yra puikus būdas atsikratyti streso, pagerinti nuotaiką ar nusiraminti, o pasirinkę treniruotes lauke išvengsite ir papildomų rūpesčių bei sutaupysite. Nereikės mokėti už sporto klubo abonementą. Nereikės gaišti laiko kelionei į treniruotes ir atgal. Nereikės geriausias bėgimo būdas širdies sveikatai prie treniruočių ar sporto salės darbo grafiko, galėsite treniruotis jums patogiu laiku ir vietoje. Daugiau laiko praleisite gryname ore.

Kaip pasiruošti bėgimui Pasirinkite tinkamą aprangą ir avalynę. Paprasti sportiniai bateliai tinkami tik trumpoms distancijoms.

Bėgimui skirta avalynė turi gerai amortizuoti, o apranga būti patogi.

  1. Hipotenzija hipertenzijos fone

Geriausia rinktis dvisluoksnę, kuri leis lengvai judėti ir nesušalti. Pasirinkite tinkamą bėgimo trasą. Bėgimo trasai geriausiai tinka miškų, parkų, skverų takeliai, esantys toliau nuo mašinų važiuojamų kelių.

Skirtingos bėgimo rūšys turi skirtingą naudą ir tikslą.

Prieš pradedant bėgti, būtina atkreipti dėmesį į tako gruntą. Reikėtų vengti asfaltuotų takelių, nes bėgant tokia danga labiau varginami kojų sąnariai. Būtinai apšilkite. Bet kokią bėgimo treniruotę reikia pradėti nuo apšilimo: pamankštinkite pėdas, kelius, klubų sąnarius, 5—10 minučių pasivaikščiokite. Padarykite vieną kitą tempimo pratimą. Pradėkite nuo kojų, vėliau pereikite prie kitų raumenų.

  • Bėgimas - sveikata | telelotobutas.lt
  • Bėgimas: kodėl verta ir kaip pradėti bėgioti?
  • NAUDINGA ŽINOTI: bėgimas – viena iš prigimtinių žmogaus judėjimo erdvėje būdų - VDU Sporto centras
  • Kaip susiję hipertenzija ir diabetas
  • Labai smagus būdas sumažinti savo mirties riziką sukelia į marihuaną poveikį panašų efektą   1 Neturėkite žalingų įpročių ir sveikai maitinkitės - tai yra paprasčiausi būdai sumažinti savo mirties riziką.

Nesistenkite nubėgti kuo ilgesnę distanciją per trumpesnį laiką. Taip rizikuojate patirti traumą. Nedidinkite distancijos arba bėgimo laiko daugiau nei 10 proc.

Pradedantiesiems rekomenduojama treniruotes pradėti nuo greito ėjimo ir pamažu pereiti prie 30 min.

Bėgimas: kodėl verta ir kaip pradėti bėgioti?

Tęsdami treniruotes jūs galėsite pasirinkti ir keisti bėgimo laiką ir greitį. Stenkitės bėgti taisyklingai.

  • GYVENIMO BŪDAS - Sveikas Žmogus
  • Norite būti sveikos, gražios, protingos? Bėgiokite! - telelotobutas.lt
  • Bėgimas – tai blogiausias būdas lieknėjimui | telelotobutas.lt
  • Ekstraktas nuo hipertenzijos
  • Tačiau saikingas bėgimas naudingas ir fizinei, ir psichinei sveikatai.

Bėgdami kūną laikykite tiesiai, nepasvirkite į priekį, neišlenkite nugaros, neatloškite galvos ir neatkiškite į priekį. Kiek įmanoma reikia sumažinti kūno svyravimą į šonus, todėl stenkitės, kad abiejų pėdų vidinė dalis būtų vienoje linijoje. Bėgant pėdas rekomenduojama šiek tiek pasukti į išorę, kad būtų atsispiriama nuo didžiojo piršto.

NAUDINGA ŽINOTI: bėgimas – viena iš prigimtinių žmogaus judėjimo erdvėje būdų

Lengvai mosuokite rankomis, sulenktomis per alkūnes 90 laipsnių kampu. Žingsnio ilgį pasirinkite savo nuožiūra, neskubėkite. Sekite iškvėpimus, stenkitės kiek galėdami iškvėpti ir atlaisvinti plaučius.

Dažniausiai pasitaikanti klaida — paviršutinis kvėpavimas. Kontroliuokite bėgimo greitį Bėgimo greitį galite kontroliuoti sekdami savo pulsą: Silpnos sveikatos žmonėms bėgti reikia tokiu tempu, kad pulsas būtų ne dažnesnis Gegužės 14 d.

Kova su hipertenzija — tvinksnių per minutę.

Įvairūs Per pastaruosius dešimtmečius bėgimas tapo labai populiarus sveikatai stiprinti. Vis daugiau žmonių reguliariai bėgioja. Per pastaruosius dešimtmečius bėgimas tapo labai populiarus sveikatai stiprinti. Vis daugiau vaikų, paauglių, jaunuolių, merginų ir ypač pagyvenusių žmonių reguliariai bėgioja.

Vidutinio pajėgumo žmonių pulsas bėgant turi būti ne didesnis kaip tvinksnių per minutę. Labai geros sveikatos ir fizinės formos žmonių pulsas apskaičiuojamas pagal formulę: minus amžius.

11 trenerio patarimų pradedantiesiems bėgikams

Pavyzdžiui, jei bėgiko amžius — 40 metų, tai bėgant rekomenduojama palaikyti ne dažnesnį kaip tvinksnių per minutę pulsą. Jeigu pulsas po bėgimo perėjus į geriausias bėgimo būdas širdies sveikatai ėjimą didesnis nei tvinksnių per minutę, reikėtų nutraukti treniruotes ir pasitikrinti pas gydytoją.

Dar paprastesnis būdas nusistatyti tinkamiausią bėgimo greitį yra kvėpavimas. Nesvarbu, kokio pajėgumo yra bėgikas, visais atvejais tempas turi būti toks, kad bėgdami galėtumėte kalbėtis.

geriausias bėgimo būdas širdies sveikatai ar hipertenziją galima išgydyti be tablečių

Bėgant atsiradęs skausmas šone gali būti signalas, kad bėgate per greitai. Tokiu atveju reikėtų sulėtinti tempą arba pereiti į ėjimą, kol skausmas išnyks. Baigę bėgti, nesustokite.

6 argumentai, kodėl verta bėgioti

Norėdami pailsėti, nesustokite staiga ir neatsisėskite, — gali pradėti svaigti galva. Sulėtinkite bėgimą ir pereikite į greitą ėjimą.

geriausias bėgimo būdas širdies sveikatai hipertenzija nėra liga

Kad atvėstumėte, grįžtų įprastinis kvėpavimo ir širdies ritmas, 2—3 minutes paėjėkite, vėliau po truputį lėtinkite tempą, kol galėsite sustoti. Baigdami treniruotę padarykite keletą raumenų, raiščių ir sausgyslių tempimo pratimų.

Geriausiai tiks negazuotas mineralinis vanduo. Negerkite gazuotų gėrimų, nes juose esanti angliarūgštė trukdo toksinams pasišalinti iš organizmo, papildomai apkrauna širdį ir kvėpavimo centrus.

Valgykite po valandos. Tinkamai nukreiptas žvilgsnis gali palengvinti bėgimą Jūsų savijauta labai priklauso ne tik nuo bėgimo technikos, bet ir nuo žvilgsnio.

Jeigu žiūrėsite šiek tiek aukščiau horizonto, pamažu pasijusite tarsi skrendą oru ir lėtai kylą į viršų. Jeigu žvilgsnis bus nukreiptas priešais save į žemę, bėgti bus gerokai sunkiau.

Žvilgsnis nukreipia energiją žemyn arba pakelia aukštyn, todėl ir patiriame tokį efektą.

Bėgti sveika

Jei žvilgsnį nukreipsite tiesiai prieš save, jausitės taip, tarsi būtumėte traukiamas į didelį vamzdį. Kam bėgioti negalima? Jei turite sveikatos sutrikimų, būtinai pasitarkite su gydytoju, kokio intensyvumo mankšta jums galima. Kam bėgti gali būti negalima? Žmonėms, kurių didelis kraujospūdis; Sergantiesiems glaukoma ir greitai progresuojančia trumparegyste; Turintiems temperatūros; Jaučiantiems skausmą, ypač širdies plote; Sergantiesiems ūmiomis ligomis ar uždegimais; Neseniai patyrusiems infarktą; Sergantiems širdies ligomis.

Bėgimas - sveikata

Manoma, kad daugiau nei 40 proc. Bėgiojant gali pradėti skaudėti kelių, dubens, čiurnų sąnarius, netgi stuburą, ypač juosmens srityje.

geriausias bėgimo būdas širdies sveikatai hipertenzijos kardiologijos centras

Todėl bėgimui reikia gerai pasiruošti. Pradedantiesiems vertėtų treniruotes pradėti nuo greito ėjimo ir tik po kurio laiko pereiti prie bėgimo.